سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاک انداز
  • خاک انداز ( شنبه 87/10/14 :: ساعت 12:4 عصر)

     

     

     

    چند روزیه از سری بازیهای فلش یه بازی پیدا کردم که توی نگاه اول خیلی مسخره و پیش پا افتاده است اما در کل چیز جالبیه.

    کل بازی توی یه اقیانوس انجام می شه که در ابتدا شما یه ماهی کوچیک هستید و باید ماهی های هم اندازه خودتونو بخورید تا امتیازتون بره بالا.

    تا اینجای کار خیلی خسته کننده است، اما از این جا به بعدش قشنگتره. بعد از این که ماهی های هم اندازه خودتونو خوردید بزرگ می شید، وقتی یه درجه بزرگ شدید می تونید هم ماهی های هم اندازه خودتونو بخورید هم ماهی های کوچیکترو.

    این روند همین طور ادامه پیدا می کنه تا این که در مراحل بالاتر، ماهی شما یه ماهی غول پیکر می شه که تقریبا همه ماهی رو می تونه بخوره به غیر از کوسه و نهنگ.

    نمی دونم، شاید توی مراحل بالاتر به نهنگ هم تبدیل بشید که دیگه کسی حریفتون نباشه.

    نکته قابل توجه این بازی که باعث شد این چند سطرو بنویسم اینه که توی مرحله های اول که هنوز ماهی شما کوچیکه، ماهی های خیلی بزرگ جزو دشمناتون نیستن. یعنی عملا خودشونو خسته نمی کنن بیان شما رو بخورن. و تنها دشمن شما ماهیایی هستن که یه کم از شما بزرگترن. اما وقتی ماهی شما بزرگ می شه، دشمنای بزرگ شما رو لقمه چرب و نرمی می بینن و میان سراغتون.

    نکته بعدی این که تا زمانی که ماهیتون کوچیکه دنبال ماهی های کوچیک هستین اما به محض این که ماهیتون یه کم بزرگ می شه، با این که ماهی های خیلی کوچیک تر رو هم می تونین بخورین اما دنبال اونا نمی رین و ترجیح می دین دشمناتون اونا رو بخورن تا بزرگتر بشن و شما بتونین با خوردن دشمناتون امتیاز بیشتری به دست بیارین.

    نمی دونم چیزی که با استفاده از این بازی می خواستم بگم رو گرفتین یا نه؛ ولی این بازی رو به همه کسانی که ادعا می کنند بعد از رسیدن به قدرت عوض نمی شن توصیه می کنم.

     

    پ.ن: همیشه فکر می کردم دلم نمی خواد قدرتمند باشم؛ اما الان خیلی مطمئن نیستم. قدرتمند بودن چیز خیلی خوبیه. خاصه این که هستن توی این دنیا یکی دو نفری که دلم می خواد زیرپاهام لهشون کنم...از این به بعد، یکی از بزرگترین اهدافم توی این دنیا همینه! یه روزی به مرحله آخر می رسم. اون موقع حتی می تونم کوسه و نهنگ رو هم بخورم!





    همه چیزهایی که تا حالا توی خاک انداز نوشتیم
    امان از این راهزن!
    امید
    بدون شرح...
    چند فحش آبدار
    ای که ز دیده غایبی در دل ما نشسته ای...
    قانون شکن
    بهاریه
    [عناوین آرشیوشده]